Victorian Masterminds
Nákupem získáte 13 bodů do věrnostního programu.

Zeptejte se nás!

Parametry
Počet hráčů: 2-4
Věk hráčů: 14 let
Doba hraní: 45-60
Jazyk materiálu ?:
Jazyk pravidel ?:
Komunikace: 3
Náhoda: 2
Strategie: 3
Náročnost: 2
Autor: Antoine Bauza, Eric M. Lang
Charakteristika: mafie, strategická hra
Vyzkoušejte si, jaké je to být padouchem, když má právo na kahánku. Victorian Masterminds je strategická desková hra se steampunkovou atmosférou, v níž se ocitnete na opačné straně zákona.
Celý svět čelí obrovské vlně zločinu. Vymahatelé práva se jeví jako bezzubí; z povrchu zemského zmizel dokonce i legendární Sherlock Holmes. Superpadouši mají zkrátka období hojnosti. Plení města, unášejí vědce a objevují se i zmínky o velkých mechaniských monstrech, která terorizují občany světa. Zní to děsivě. Nikoliv však pro vás. Jste totiž jedním z padouchů a byla by škoda, tak skvělých časů nevyužít.
Nikdo od vás samozřejmě nemůže očekávat, že byste špinavou práci vykonávali sami. K dispozici máte tým agentů, které vysíláte do důležitých měst (Londýn, Paříž, Washington, Moskva, Řím). Agenti mají rozličné schopnosti a pomáhají vám obsazovat budovy, unášet vědce a především pracovat na stavbě ďábelského stroje.
Ďábelský stroj je něco, co vás může učinit padouchem nad padouchy. Cokoliv uděláte přispěje k jeho stavbě. Každá dokončená část vám přinese bonusy a zmohutní jeho sílu. Navíc, podaří-li se vám stroj dostavět, ukončíte hru.
Ačkoliv, jak již bylo řečeno, je vymahatelnost práva na nízké úrovni, nemůžete si myslet, že tajné služby zcela dřímou. Pracují sice neefektivně, ale pracují a pokaždé, když zasáhnete do svobody některého z měst, posílí. Může se tak klidně stát, že vám dostavbu stroje překazí...
Hra neobsahuje česká pravidla.
Hra obsahuje:
- velkou hrací desku
- 20 miniatur budov
- 12 miniatur vědců
- 24 karet misí
- 20 žetonů dílků
- 48 žetonů Da Vinci kodexu
- desku tajných služeb
- 6 desek strojů
- 48 dílků strojů
- 20 ozubených kol agentů
- 4 ukazatele palebné síly
- 30 žetonů chaosu
- žeton monoklu