- Svět-her.cz
- Společenské hry
- HERNÍ RODINY
-
Advanced Squad…
- 7 divů světa
- 18xx
- A Game of Thrones: LCG
- Activity
- Advanced Squad Leader
- Aeon's End
- Arkham Horror: The Card Game
- Axis & Allies
- Bang!
- BattleCON
- BIOS
- Břink! (Clank!)
- Carcassonne
- COIN
- Combat Commander
- Command & Colors
- Cosmic Encounter
- Černé historky
- Desítka
- Dixit
- Dominion
- Eldritch Horror
- Epic
- Exceed
- Exit
- Flash Point (Záchranáři)
- Formula D
- Gloom
- Great Battles of History
- Heroes of Normandie
- Hostage Negotiator
- Hra o trůny
- Kartografové (Cartographers)
- Kilforth
- Leader Series
- Legendary
- Mansions of Madness
- Memoir '44
- Monopoly
- Munchkin
- Mythic Battles
- Nájezdníci ze severu (Raiders of the North Sea)
- Neuroshima Hex!
- Osadníci z Katanu
- Pán Prstenů
- Pandemic
- Poslední holka
- Příběhy z kostek
- Railways of
- Red Dragon Inn
- Revolver
- Root
- Scythe
- Settlers
- Shadows of Brimstone
- Small World
- Smash Up
- Star Realms
- Star Wars: Armada
- Star Wars: Imperial Assault
- Star Wars: Legion
- Super Farmář
- Sword & Sorcery
- T.I.M.E Stories
- The Last Night on Earth
- Ticket to Ride
- Timeline/Cardline
- Too Many Bones
- Unlock!
- Únikovka
- V kostce
- Vědomostní pexesa
- Vládce Tokia (King of Tokyo/New York)
- Vysoké napětí
- Warfighter
- Werewolves
- Zombicide
- Zooloretto
- Zaklínač
- Oath
- ASL: Decision at Elst
ASL: Decision at Elst
Není skladem
Zboží není momentálně skladem a jeho dostupnost opakovaně zjišťujeme neb ji stále nevíme.
Nákupem získáte 16 bodů do věrnostního programu.
Distributor
Výrobce
Neuveden Multi-Man Publishing
Jazyk:
Angličtina
Potřebujete poradit nebo objednat?
Zeptejte se nás!
Zeptejte se nás!
223 017 041
Parametry
Kategorie: základní hra
Počet hráčů: 2
Věk hráčů: 14 let
Jazyk materiálu ?:
Jazyk pravidel ?:
Komunikace: 3
Náhoda: 4
Strategie: 5
Náročnost: 5
Autor: Ken Dunn
Charakteristika: 2. světová válka, válečná hra
Decision at Elst je samostatně hratelná kampaň, která zpracovává pravidla ze všech tří ASL Starter Kitů a k tomu ještě přidává artilérii. Obsahuje 4 výživné scénáře, vynikající historickou hloubku a nekompromisní válečnický zážitek.
Sem tam zaslechl něco o tom, jaká je celková situace a tak věděl, že ne všechno proběhlo podle plánu. Trochu podezříval generály z přílišných ambicí, díky kterým se životy jeho mužů stávají pouze nahraditelným nástrojem. Měl starosti ohledně té klidné holandské vesnice před nimi, která byla obsazená Němci, ale snažil se své obavy nedat před svými muži najevo. Věděl, že na něj čekají daleko před ním jeho bratři ve zbrani a potýkají se s vážnými problémy. Vzhledem k nezdařenému plánu, díky kterému skončila parašutistická brigáda Rudých ďáblů odstřižená od zbytku armády v Arnhemu, je nyní jeho jednotka jednou z těch, která má v očích generálů zachránit co se dá. Což znamená vstoupit zpět do pekla bojů. Ti odvážní muži přeci potřebovali pomoc. Měl tak znovu vyrazit do bitvy a v ní dovést své vojáky co nejdále bude možné, protože parašutisté na ně spoléhají. Tento muž je srdcem i duší jakékoli pěchoty. Je velitelem bojového oddílu.
Vítejte v úžasném světě hry Advanced Squad Leader (ASL), prvním a zásadním taktickém systému, který zpracovává bitvy 2. světové války. Tato krabice se plným názve zove ASL Starter Kit Historical Module #1 - Decision at Elst. Naleznete z ní vše, co je třeba ke hře - bojové oddíly, půl-oddíly, obsluhu zbraní, velitele, podpůrné zbraně, děla, tanky, zjednodušená pravidla i popisy terénu. Decision at Elst přináší nováčkům jednoduchý a relativně levný způsob, jak se seznámit ze základy pro využití pěchoty, těžkých zbraní a bojových vozidel v sérii ASL a navíc je uvádí do zákonitostí historických kampaní v tomto systému. Decision at Elst rozšiřuje čtyři původní Starter Kity novými žetony a vylepšenými pravidly, která obsahují i errata a úplně nový prvek - artilérii ordinující mimo herní plán. Srdcem tohoto modulu je historicky věrná mapa Elstu o rozměrech 56 x 86 cm, která obsahuje i nové typy terénu, a to jak věž Kostela svatého Werenfrida, tak i zavodněné kanály, obklopené zvlhlou půdou. Ke hraní Decision at Elst není třeba žádných komponent z předchozích Starter Kitů.
Decision at Elst je první historický modul pro Advanced Squad Leader Starter Kit, který se věnuje bitvě Britů a Němců u holandského Elstu v září roku 1944, která byla součástí operace Market Garden. Zabývá se postupem britské 214. brigády směrem k Arnhemu skrze holandské město Elst, bráněné německou Kampfgruppe Knaust. Zobrazená oblast Betuwe, přezdívaná "Ostrov" bylo nejdál, kam se XXX. sbor dostal v rámci ofenzívy Market Garden než byla oficiálně ukončena 25. září 1944.
Všechny čtyři obsažené scénáře a herní kampaň se odehrávají na historické mapě a věnují se akcím v okolí i uvnitř města Elst, které leží na takzvaném "ostrově" mezi veletoky Vaal a Rýn. V této oblasti se v rámci operace Market Garden rozhodl polní maršál Montgomery provést "kobercové výsadky", kterými se XXX. sbor měl dostat přes řeku Rýn a odtamtud do Německa. 43. divize Wessex byla pověřena prolomením Kampfgruppe Knaust, aby asistovala bojujícím Rudým ďáblům v Arnhemu. V tomtu modulu nalezneme mnoho obvyklých ASL prvků ve zjednodušených pravidlech, díky kterým jsou obsažené scénáře přístupné i nezainteresovaným milovníkům taktických druhoválečných her. I začátečníci se zde velmi rychle dostanou do akce. Navíc zde mají vůbec první možnost vstoupit do fascinujícího světa ASL skrze plnohodnotnou kampaň. V ní hráči budou soupeřit skrze sérii scénářů propojených fází dovybavení, dokud nebude na konci určen vítěz. Pozice obou armád zůstanou zachovány ze scénáře ke scénáři a hráči budou moci využít svých bodů nákupu"k pořízení posil dle nabídky posil. Tyto scénáře i celá kampaň jsou také okamžitě hratelné každým, kdo je již s klasickým systémem ASL seznámen.
Decision at Elst vám přinese mnoho hodin zábavy, aniž by po vás chtěl pořizovat cokoli dalšího. Hráči, kteří celý systém skrze tento modul obsáhnou se pak mohou vrhnout na pravidla kompletního ASL skrze ASL Rulebook. Ostatní mohou pokračovat v objevování systému skrze další Starter Kity nebo specializovaný časopis Special Ops (je možné jej u nás objednat na žádost). Všechny obsažené žetony jsou kompatibilní s ostatními produkty ze série ASL. V našem obchodě nadále, jakožto fanoušci, nabízíme mnoho dalších ASL produktů.
Co zde naleznete:
- Pravidla: Svazek pravidel je jasně strukturovaný, jednoduchý a ilustrovaný. Věnuje se kompletním možnostem pěchoty, palebné podpory i vozidel v boji na taktické úrovni. Obsahuje také mnoho ilustrovaných příkladů ze hry.
- Žetony: Barevné žetony ve hře reprezentují oddíly, půl-oddíly, velitele, palebnou podporu, zbraně a tanky, které se účastnili bojů o Elst. Všechny jsou plně kompatibilní s klasickým ASL.
- Scénáře: Čtyři obsažené scénáře se detailně věnují bojové situaci a roli pěchoty i vozidel v ní. Každý list se scénářem také obsahuje hustý historický přehled o celé akci, díky čemuž se hráči mohou porovnat se svými historickými protějšky.
- Speciální pravidla pro 1. Starter Kit kampaň: Tento svazek speciálních pravidel je aplikovatelný pouze pro Decision at Elst a obsahuje například zjednodušená pravidla pro artilerii či nové typy terénu (kostelní věž, odtokové kanály).
- Herní mapu o rozměrech 56 x 86 cm: Tato mapa je věrnou rekonstrukcí terénu v Elstu i kolem něj, jak vypadal v roce 1944 a jak se měnil v důsledku bojů.
- Referenční tabulky: Ty jsou navrženy, aby hráčům lehce přiblížily užitečné informace v průběhu hraní a ukrátili tak herní čas, tedy zvýšily zábavnost.
Příklady herních žetonů:
- Sherman IIC(a) - Britům a jejich spojencům se konečně podařilo mít tank, který byl schopen úspěšně čelit Tigerům a Panzerům. Tento takzvaný Firefly (Světluška) byl Němci natolik obávaný, že protitankové skupiny měli za úkol ho cílit vždy na prvním místě, aby nezískal převahu nad bojištěm.
- Panzerschreck - Pokud se spojenecké vozidlo dostalo do zaměřovače panzerschrecku, obvykle nemělo příliš nadějí ustát to v celku. Posádky tanků vymýšlely rozličné kreativní způsoby, jak jejich sílu minimalizovat, ale nakonec stejně rozhodovalo akorát štěstí, nasazení a bystrý zrak.
- Artilérie - Artilérie byla vždy odpalována na základě informací od předsunutých hlídek a většina obětí války jde na vrub právě jí. Často byla obávaná vojáky na obou stranách, protože rychle opanovala bojiště, ovšem nikdy nebyla stoprocentně spolehlivá a její využití mohlo být katastrofální pro všechny.
Decision at Elst je samostatně hratelná hra, která k plnému využití nepotřebuje nic jiného.
Hra neobsahuje česká pravidla.
Hra obsahuje:
- historicky věrnou mapu bojiště o rozměrech 56 x 86 cm
- 3 plata žetonů s britskými německými jednotkami pěchoty, dělostřelectva, tanků a zbraní + značící žetony
- 2 referenční listy
- 4 historické scénáře a jedna kampaň
- 1 svazek pravidel se základními pravidly ASL Starter Kit edice o 28 stranách (s posledními vylepšeními)
- 1 svazek pravidel pro kampaň Decision at Elst o 20 stranách, obsahující veškerá pravidla, které vyžaduje hraní scénářů i kampaně, včetně pravidel pro kostelní věž, artilérii, odtokové kanály a německé jednotky SS