Combat Commander: New Guinea
Nákupem získáte 6 bodů do věrnostního programu.
Zeptejte se nás!
Parametry
Kategorie: základní hra
Počet hráčů: 2
Věk hráčů: 12 let
Doba hraní: 120-180
Jazyk materiálu ?:
Jazyk pravidel ?:
Komunikace: 3
Náhoda: 4
Strategie: 3
Náročnost: 5
Autor: Andy Maly, Bryan Collars, John Butterfield, John Foley, Kai Jensen, Mark Herman, Volko Ruhnke
Charakteristika: 2. světová válka, rozšíření původní hry, válečná hra
Battle Pack č.4 - New Guinea je čtvrtá tematická sada scénářů do herní série Combat Commander. Předmětem této kolekce scénářů je zobrazení a převedení charakteru aktivit vojsk na Nové Guinei mezi lednem 1942 až červencem 1944 do herního systému. Combat Commander: New Guinea obsahuje 14 nových scénářů, vytištěných na zpevněném papíru a 6 nových map.
Samotný boj v ostrovních džunglích se od dosavadních scénářů, převážně se odehrávajících ve vrchovinách, poměrně liší. Pravidla pro tyto změny jsou však obsaženy speciálně v každém scénáři a balení tedy neobsahuje žádný speciální svazek pravidel s novými mechanismy. Unikátních situací, které vás ve hře můžou potkat je vskutku nemálo, každá je svým způsobem specifická a ve svých strategiích je možno ji rozličně využít. Jmenujme alespoň letecké zásobování, vylodění, říční porosty, pobřežní džungli, stacionární tanky M3, společné spojenecké akce včetně papuánského pěšího batalionu, hlídací psy, bažiny či lužní lesy. Nové mapy zobrazují specifické lokace v Nové Guinei, například předmostí na úpatí hory Mt Vulcan, vesnici Oivi, vysoký hřeben nad říčkou Eora, obranné pozice na cestě ze Soputy do Sananandy, okraj přistávací dráhy u Wau či jeden z přechodů přes řeku Driniumor, poblíž stezky Afua.
Obsažené scénáře v Combat Commander: Guinea jsou:
- M1 - Aktivita v Rabaulu - zasazeno na úpatí hory Mt Vulcan v zátoce Simpson ve městě Rabaul, kdy se Japonci vyloďují ze člunů a útočí během noci na australské obránce, 23. leden 1942
- M2 - Pochmurný les - zasazeno do vesnice Oivi, kde se Australané s Papuánci z jednotky Maroubra střetli s rychle postupující záložní skupinou Yokohama, 26. červenec 1942
- M3 - Kárání u Rabi - zasazeno do zátoky Milne, kde Japonské zvláštní vyloďovací síly zaútočí na australské jednotky, 3. září 1942
- M4 - Templetonův průchod - tento scénář revitalizuje diskutabilní přechod potoku Eora, 17. říjen 1942
- M5 - Hra na slepou bábu - zasazeno na jeden z vysokých hřebenů nad zrádným potokem Eora se smíšenými družstvy, 28. říjen 1942
- M6 - Průlom - zasazeno do Gorari po pádu Kokody do rulou Australanů, bitva charakteristická svými zoufalými banzai útoky, 11. listopad 1942
- M7 - Účet od řezníka - zasazeno na cestu od Soputy do Sananandy, kde se americké jednotky dostanou do bitvy ve strašlivém bažinatém lese, 10. prosinec 1942
- M8 - Uzavření vnějšího tábora - zasazeno do stanice Buna, kde se budou australské jednotky pomocí tanků M3 snažit vyhladit obránce, 18. prosinec 1942
- M9 - Starosti o Wau - zasazeno na letištní plochu ve Wau (během akce stále budou přistávat letadla), kde budou muset australští útočníci čelit zoufalému útoku, 31. leden 1943
- M10 - Most přes řeku Bulolo - zasazeno vně základny ve Wau s hlídkami na obou stranách (včetně japonských hlídacích psů), které se pokoušejí obě využít ten samý most ke svým účelům, 30. leden 1943
- M11 - Roztříštěné Bobdubi - zasazeno do průběhu australského postupu ze Salamui, kdy australské jednotky najedou přímo do japonského tábora, zpola skrytého v jeskyních, 30. červenec 1943
- M12 - Šarlatová pláž - zasazeno do delty řeky Song, poblíž Finschhafenu, kde se Japonci během noci vyloďují proti spojeným obranným silám Australanů a Američanů, 17. říjen 1943
- M13 - Zlé sny - zasazeno poblíž řeky Driniumor, obsahující i neznámého hrdinného obránce, postavivšího se proti narychlo svolanému nočnímu japonskému výpadu, 10. červenec 1944
- M14 - Obklíčení jednotky C - zasazeno k řece Driniumor, kde se americká kavalerie pokusí zabránit obklíčení japonskými jednotkami, které se náhodně zjevily u amerických pozic, 21. červenec 1944
Hra neobsahuje česká pravidla.
Tato hra je pouze rozšíření. K jejímu hraní je nutné vlastnit původní hru Combat Commander: Pacific.
Hra obsahuje:
- 3 oboustranné herní mapy o velikosti 43x56 cm
- 7 obustranných karet scénářů o rozměrech 22x28 cm