Kombo Afrika
Nákupem získáte 2 body do věrnostního programu.

Zeptejte se nás!

Parametry
Počet hráčů: 2-4
Věk hráčů: 10 let
Doba hraní: 20-40
Jazyk materiálu ?: neobsahuje text
Jazyk pravidel ?:
,
,
Komunikace: 5
Náhoda: 3
Strategie: 3
Náročnost: 2
Autor: Ondřej Sova
Charakteristika: karetní hra, paměťová hra, zvířata
Kombo Afrika je dynamická kombinační hra, v níž se snažíte shromáždit zvířata z africké džungle do smeček. Situace na stole se vám bude měnit pod rukama a vy budete muset zapojit paměť, umě kombinovat karty a chytře využívat schopností jednotlivých druhů zvířat.
Jednoho letního odpoledne se u Viktoriina jezera sejde lev, krokodýl, gorila a nosorožec a jako obvykle se začnou přít. Lev zařve, že králem zvířat je odjakživa on. Krokodýl mu navrhne, ať to jde zopakovat blíž k vodě. Gorilí samec si zabuší na hruď jako King Kong a vycení tesáky. Nosorožec pohrozí, že jestli neuznají za královskou korunu jeho roh, bude ho muset použít jinak. Nakonec uzavřou dohodu: králem zvířat bude prohlášen ten, komu se podaří získat větší podporu ostatních zvířat.
Vaším cílem bude nasbírat co nejvíce bodů. Jakmile se vám podaří vytvořit skupinu 3 a více stejných sousedících karet (smečku), můžete ji tzv. schovat do džungle = otočit karty lícem dolů a připsat si za ně body. Ale pozor, karty vyložené na hrací ploše jsou všech. Vy můžete do své kombinace použít karty, které vyložili vaši soupeři, a soupeři mohou využít karty, které byly původně vaše. Hrací plocha je společná a rychle se mění!
Ve hře je osm různých zvířat, přičemž každé má unikátní schopnost:
- Gorila vyhodí všechna zvířata, která se na vás nalepila, a vy si můžete líznout nové karty.
- Surikata má spoustu nasyslených zásob v norách a také spoustu kamarádů, kteří ji podpoří kartou navíc.
- Žirafa může s krkem dlouhým jako jeřáb posunout jinou kartu na jinou pozici.
- Krokodýl sežere jiné zvíře - jeho karta se okamžitě otočí a vy získáte bod.
- Sup dokáže oživit třeba právě takovou mršinu, kterou krokodýl zardousil = otočí kartu zpět lícem nahoru.
- Had má hypnotický pohled. Dokáže zmámit jiné zvíře a hráč, který supa zahrál, si vezme kartu zmámeného zvířete k sobě do ruky.
- Papoušek strhne ke křepčení všechna zvířata, která vás provázejí, a vy získáte 1 bod za každou kartu, která vám zbývá v ruce.
- Chameleon je mistr převleků, a tak jako žolík doplní sestavu jiných zvířat.
Během svého tahu můžete vytvořit jen jedno kombo, tak ať to stojí za to!
Hra obsahuje:
- 48 karet
- 4 karty nápovědy
- 4 počítadla bodů