My Father's Work
Nákupem získáte 29 bodů do věrnostního programu.

Zeptejte se nás!

Parametry
Kategorie: základní hra
Počet hráčů: 2-4
Věk hráčů: 14 let
Doba hraní: 180
Jazyk materiálu ?:
Jazyk pravidel ?:
Komunikace: 2
Náhoda: 2
Strategie: 4
Náročnost: 4
Autor: T. C. Petty III
Charakteristika: horor, příběhová hra
Ve hře My Father's Work budete po dobu tří generací navazovat na práci šíleného vědce.
Na zdech byly vsázeny kovové police, každá přeplněná skleněnými nádobami naplněnými folmaldehydem a groteskními kuriozitami. K dokonalosti vyvedená mosazná náčiní a zušlechtěné kovy v takové kvalitě, jakou jsem ještě neviděl, to vše bylo rozeseto po fošnách ze dřeva a kamene. Nástroje byly zbroušeny častým užíváním. Můj zrak se však stočil k mohutnému psacímu stolu s mosaznými okraji, v jehož středu ležela ohmataná kniha zabalená v kůži. Deník mého otce. Zděděné zápisky s informacemi o bezpočtu experimentů. A v tomto pomuchlaném svazku, na perleťových listech se zažloutlými okraji, jsou inkoustové zápisky šíleného génia poznamenávající detaily ambiciozního projektu, který on sám za celý svuj život nedokázal dokončit. Jeho vrcholné dílo.
Když jsem přivinul knihu ke své hrudi, ani jsem si neuvědomoval jak se mi klepou ruce. Pak jsem pocítil nával úzkosti a přijetí dědictví v oněch vědeckých návrzích pečilivě rozprostřených po roztřepených listech. V tu chvíli započala má posedlost - znovu vybuduji laboratoř do její dřívější slávy a zasvětím svůj život tomu, abych dokončil projekt svého otce!
Ve hře My Father's Work se hráči stanou vzájemně soupeřícími, pološílenými vědci. Každému z nich byla svěřena stránka z deníku jejich mrtvého otce a obrovské sídlo, jako dělané pro provádění ďábelských experimentů. Jejich dokončování budou získávat body, ale krom toho také i tím, že budou pomáhat městu, vylepšovat si své strašlivé paláce a v konečném důsledku hlavně tím, že dokončí ultimátní dílo svého otce.
Studium podkladů a skutečné experimenty bude třeba dobře balancovat, protože na konci každé generace budou dosavadní experimenty a nasbírané suroviny ztraceny v toku dějin. Navazující potomek pak zdědí opět deník se Zápisky o pozemcích a dosažených vědomostech. Hra se hraje po tři generace, takže je neodvratné, že hráči v nějakou dobu budou muset čelit ozbrojenému davu okolního lidu či spirále šílenství jež je bude pokoušet v důsledku všech těch eticky pochybných aktivit, za kterými stojí. Hráč, který na konci všech tří generací zvítězí, se stane tím nejuznávanějším, nejobávanějším i nejgeniálnějším vědcem, kterého svět kdy poznal.
Hra neobsahuje česká pravidla.
Hra obsahuje:
- 1 svazek kroniky města
- 4 desky hráčských panství
- 28 karet experimentů A
- 24 karet experimentů B
- 32 karet experimentů C
- 12 karet nepřizpůsobivosti
- 24 kompulzivních karet
- 8 karet finálního díla
- 4 referenční karty
- 24 miniatur
- 24 plastových stojánků
- 4 ukazatele bodů
- 4 ukazatele šílenství
- 4 ukazatele strašidelnosti
- 4 žetony vítězných bodů (s násobky 50/100)
- 8 žetonů ke knize příběhů
- 4 žetony volení
- 1 žeton rozhněvaného davu
- 1 žeton začínajícího hráče
- 60 kostiček vědomostí
- 16 kostiček pro označování v deníku
- 15 zvířecích surovin
- 15 tělesných surovin
- 15 surovin v lahvích
- 15 suroviny strojových
- 30 kovových mincí
- 1 pravidla
- 1 krabice s prvním scénářem + 2 scénáře bonusové